Wednesday, February 17, 2010

babi-beratur? Lucah nya!

apakah yang sang atiqah mengarot ni?babi beratur?haruskah dikatekan perkataan yang sebegitu lucah?
tidak perlu sebenarnye,saje nk bagi dramatik.intresting kn?
hahaha

babi-beratur=BB-Q
pada hari tahun baru cina aka hari kekasih kami sekeluarga pegilah florida malaysia aka prot dickson.wow!florida malaysia!ad org pakai bikin?
of coz la ade beb! rmai je bdak2 bwh umur pkai.mak2 xde la.hahaha

ok.xnk mngarot da.pada hari sabtu lalu familia belah ibuku adekan gathering every year wajib wat untuk ank cucu nye.dah besa da anak2 semue.termasok lah atiqah ni.
da 3 org tego aku ni comel.terima kasih.saya sangat terharu.i will keep up the good works!
yeay!

hahaha.
seperti biase cousins ku yang slalu ada (bujang lagi).
yaya.zaya.syahir.lan and uda
not attending : aisyah and fidah
kitorang ni x ramai pn.so bagosla wat gathering cmni.at least tau la apa yg masing2 wat kn.
azlan shah
mohd syahir (ini) and azhar husaini
itu itu itu.scandolos saya.hahahaha.pasan betol atiqah ni (saya mmg macam ni)
kami semua kat sana 3 ari 2 mlm ye.bkn 3 mlm.
ad bb-q (sampai aq da x lrat nk mkn bnde yg berbkar da lps tuh.nc goreng tolonglah!)hati atip berkate2.alhamdulillah,esk pagi hajat tersampai plak.bekfast like champion la atip ni!
ahahahhaha.mcm x bese je.

atiqah suka mengarot.cpt halang.back to the story,ad prtndingn tiop belon(atip pengecot) bola pinpong dlm sudu (atip x mng of coz).

semua ni dilakukan utk mrapatkan silaturrahim.amin.
saya sangat menghargai smue yg cousins and uncle and auntie saya wat.
ibu abah n akak2 jue ye.

tp yg ini paling kiut~
auwwwww~

No comments: