Thursday, September 9, 2010

Hari Raya Hari Jumaat

saya tahu saya malas nak update blog.tapi nak buat camne.mulut kata nk update,hati kata tidak.
tapi yang pasti mulut dan hati kata nk date dengan pakwe tetapi tidak boleh sebab pakwe sudah pulang ke rumah bandarnye. (suka syok sendiri lari tajuk)

kepada korang semua yang mengenali dan juga tidak kenal tapi buat-buat kenal atau tidak buat kenal (apa tuh?)
selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan juga batin 
kalau ada salah dan silap minta maaf sangat-sangat sebab aku ni pelupa, dan aku ni careless tidak sedar dengan tindakan separa sedar aku. maybe aku ada buat korang tersinggung ke. minta maaf sangat-sangat la ye. lain kali aku buat silap aku minta maaf time raya lagi. teeheee :)

saya rasa sangat bersyukur dengan apa yang telah dikurniakan dan azam tahun ini adalah untuk menjadi lebih baik dari semalam. (lari tajuk lagi ke? malas nak layan)


top model beraksi untuk majalah raya

hari jumaat ini ramai-ramai lah kita pergi bersembahyang raya dengan berbaju raya. cewah .


orang dibawah ini (boipren) masih tidak tahu kewujudan blog ini. dem!
alamak, mencarot batal pose terus

No comments: