Monday, July 26, 2010

INTRODUCE URSELF

kalau nak tulis pasal die tuh.memang tak abes la panjang bejeler nye.ekau ni kan

Ini bukan lah sesi meluahkan perasan yang tak terhingga marah dekat seseorang atau rasa macam nak emosi kat semua orang disekeliling.Ini adalah sesi mengada-ngada nak tulis pasal boipren yang disayangi (memang sah lepas ni,post yang ini masuk draft coz speechless nak tulis banyak-banyak dan macam x reti pulak) eceh :)


nama : Mohamad Firdaus Bin Mustapa
tinggi : lebih tinggi dari aku
berat : lebih ringan dari aku
darah : tarak tau.die tanak derma darah
hari berlahir : bulan yang indah
hari beranak : sama dengan yang atas nih
rumah bandar : ipoh
rumah tak bandar : shah alam

*macam jawab soalan tag plak* hahahaha

malas nk layan dah dengan post nih

p/s : firdaus tidak akan membaca.kalau die terbaca saya nak cakap

I LOVE U

2 comments:

ishiko said...

huhu..sweet jep..

hilman.teddy said...

jemput telan kurma yusof tayub. ada byk lebih. =D