Tuesday, December 14, 2010

Mimpi

Nak dijadikan cerita, aku ni jenis tak hebah sangat bila bercerita, seperti kalau la kan mempunyai cerita yang panas macam pisang goreng aku akan bercerita dari A-F-J-N-Q-U-Z (selang-selang).haa.macam itulah gayanya bagi seseorang individu yang malas hendak bercerita dan tidak reti untuk mengolah cerita atau membuat presentation mengenai cerita itu semula.

Sebenarnya, aku ni takde cerita nak tulis hanya saja nak membuang waktu dan masa masuk blog selepas proses meluahkan perasaan dan mendengar lagu bertema "dream" pada malam ini (memang lari tajuk). Tapi kan memang aku sedar aku ni ada 1 sifat yang tak bagus untuk ada iaitu, aku ni jenis tak bercerita sangat pasal masalah walaupun dengan orang terdekat. Sampai satu tahap yang aku tak tahan atau tiba-tiba saja baru aku luah kan. Sangat lah tidak elok sebenarnya untuk menyimpan sebab nanti lama-lama boleh jadi kudis. Bila jadi kudis, badan dah tidak hot seperti mohamad firdaus.hehehehe

sorry sayang. kite saje je main-main
eheeeeeeeeee

No comments: